MaDeR
Administrator
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:32, 18 Wrz 2009 Temat postu: Regulamin Ligi |
|
|
1.Zapisy
- Pierwszeństwo zapisu maja klany z serwerem na protokole 47 oraz 48
- Zapisać można tylko 8 graczy ! ( 5 podstawowych i 3 rezerwowych )
2.Mecze
- W fazie grupowej mecze rozgrywamy systemem MR15, 1 mapę wylosowaną przez admina
- Od ćwierćfinału gramy Systemem BO3 , MR15 , czyli 2 mapy wybrane przez oba klany i 1 przez admina , gramy do wygranych 2 map przez drużyne
3.Mapy
- de_dust2,de_nuke, de_inferno, de_cbble, de_train, de_cpl_mill, de_tuscan
4. Wyniki
- Podczas zapisywaniu wyników proszę w nazwie tematu podać grupę np Grupa B X vs X
5. Punktacja w fazie grupowej
Wygrana - 3 pkt.
Remis - 1 pkt .
Porażka - 0 pkt.
Jeżeli 2 i 3 drużyna mają tyle samo pkt po zakończeniu fazy grupowej decyduje ich starcie , jeżeli padł remis grają rewanż !
6. Cheaty/skrypty/bugi
- Cheaty ban w lidze
- skrypty takie jak
180 turn script
awp fast zoom
Bunny Hop
Silient Run
Za wykrycie danego skryptu -5 punktów
- Za użycie buga - 3PKT
7. Ustawienia gracza
Oto ustawienia gracza jakich jest zobowiązany w czasie meczu posiadać:
ex_interp 0.01 - 0.03
cl_updaterate 80 - 101
cl_cmdrate 80 - 101
Grafika ustawiona na 32 bity.
8.Zasady obowiązujące w czasie meczu
- Nie piszemy na say podczas meczu, jedynie przed rozpoczęciem życzyć powodzenia.
- Za obraźliwe uwagi w kierunku przeciwnika grozi dyskwalifikacja lub odjęciem -1 PKT od 1 obrazy ( w takim przypadku robimy screen i umieszczamy go razem z mediami )
- Po każdych Ćwiartkach zawodnik wybrany przez drużynę wpisuje aktualny wynik w nicku
- Jeżeli będzie jakiś gracz nie zapisany na liście = w/o
9.Media z meczu
- Na każdym meczu powinno być HLTV
- Jeśli HLTV nie będzie na serverze kręcimy demka
- Czas na wpisanie medów z meczu wynosi 12 godziny
10.Tarcza/autokampa/latarka/itp
- Tarcza -3 pkt
- Autokampa -3 pkt
- Latarka -3 pkt
- Cicha Paka -3 pkt
PAKA MUSI BYĆ WIDOCZNA NA BS'ie
11.Ustawienia serwera
mp_autokick "0"
mp_autoteambalance "0"
mp_buytime "0.25"
mp_c4timer "35"
mp_chattime "5"
mp_consistency "1"
mp_decals "300"
mp_fadetoblack "0"
mp_falldamage "1"
mp_flashlight "0"
mp_footsteps "1"
mp_forcecamera "2"
mp_forcechasecam "2"
mp_freezetime "8"
mp_friendlyfire "1"
mp_kickpercent "1"
mp_limitteams "0"
mp_logdetail "3"
mp_logecho "0"
mp_logfile "1"
mp_logmessages "1"
mp_mapvoteratio "1"
mp_maxrounds "0"
mp_roundtime "2"
mp_startmoney "800"
mp_timelimit "0"
mp_tkpunish "0"
mp_winlimit "0"
allow_spectators "1"
decalfrequency "60"
edgefriction "2"
host_framerate "0"
log on
pausable "1"
sv_voiceenable "1"
sv_voicequality "5"
sv_accelerate "5"
sv_airaccelerate "10"
sv_airmove "1"
sv_alltalk "0"
sv_cheats "0"
sv_clienttrace "1"
sv_friction "4"
sv_gravity "800"
sv_maxrate "25000"
sv_minrate "2500"
sv_maxupdaterate "100"
sv_minupdaterate "20"
sv_maxspeed "320"
sv_proxies "1"
sv_send_logos "0"
sv_send_resources "1"
sv_stepsize "18"
sv_timeout "65"
sv_wateraccelerate "10"
sv_wateramp "0"
sv_waterfriction "1"
12.Dyskusje
- Każda dyskusja z adminem jak i zachowanie wobec niego może być karane pkt karnymi!
Admin ma zawsze rację !
13.Spóźnienia
- Dozwolone jest spóźnienie się team'u o 15 min, jeśli dana drużyna nie przybędzie na czas, przegrywa poprzez w/o.Dopuszczalna jest gra 4vs5
14. Nagrody
-Narazie nie ma bo to 1 edycja zobaczymy jak dalej bedzie
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez MaDeR dnia Pią 14:49, 18 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|